Sportfoto 21 jan - OBS två möjligheter 10.00 och 14.15

När

januari 21, 2024

Event Type

Aranäs pojkar spelar två handbollsmatcher i Kungsbacka sporthall och Lars Liljendal har ordnat så att medlemmar i fotoklubben får komma och fotografera matcherna. Lars kommer att vara på plats för att guida oss och kan också nås på telefon.
För att inte störa spelet så bör vi vara max 6 fotografer per match. Därför har detta lagts upp som två olika klubbevenemang där du kan anmäla dig till det alternativ som passar dig bäst. Om intresse finns så försöker vi ordna en uppföljning i klubblokalen där vi kan se och diskutera bilderna.
Samling i Kungsbacka sporthall Kl 10.00 inför första matchen och /eller 14.15 för andra matchen.
En match pågår ca 60 min och lämpliga objektiv kan tex vara 24-70 och 70-200 eller motsvarande. OBS, blixt ej tillåten!
Kontaktperson Rolf Christiansson
Anmäl deltagande med Facebook Evenemang. Då får kontaktpersonen direkt veta vilka som anmält sig och kan enkelt planera och informera deltagarna om eventuella ändringar.
Om du inte vill använda Facebook går det att anmäla med SMS direkt till kontaktpersonen.