VÄLKOMMEN ATT TÄVLA I NORDISK FOTOMÄSTERSKAP

Uppladdning pågår t.o.m 14 april till Nordiskt fotomästerskap 2024.
Information och regler finns på www.nordic.photo.

Klubben står för anmälningsavgiften, men eftersom det inte går att göra en gemensam betalning till den här tävlingen, så måste varje deltagare själv först betala. (Detta görs genom Paypal, så ett konto där behövs också.) När avgiften är betald, ta en printscreen på kvittot och skicka det till kassören så återbetalas avgiften.

Och glöm inte att uppge vilken klubb du tävlar för eftersom tävlingen också är en klubbtävling.

Lycka till!

RIKSFOTOUTSTÄLLNINGEN 2024

Salongen har vernissage vid Riksfototräffen i Lerum den 17-19 maj 2024.

Sista datum för inlämning  av digitalbilder är 31 januari. Påsiktsbilder lämnas i Klubblokalen senast 24 januari.

Inbjudan och regler finns på Riksförbundet Svensk Fotografi.
Hoppas att vi blir många från klubben som deltar!

SM I FOTOGRAFI 2024

SM i Fotografi är en tävling för Sveriges alla fotografer som syftar till att uppmuntra till utveckling och ge inspiration.

SM arrangeras av Svenska Porträttfotografers Förbund. Tävlingen utvecklas, drivs och genomförs ideellt av arbetsgruppen ”SM-gruppen”.

Tävlingen är öppen för alla svenska fotografer, såväl amatörfotografer som professionella fotografer. Kraven för att få tävla, är att du ska vara svensk medborgare och ha fyllt 18 år.

Bilder skickas in 1-30 juni varpå bedömning följer.

All info finns på https://www.smfotografi.se/

ATT GÖRA